Przygotuj się do sprzedaży - Jak skutecznie poprowadzić rozmowę z klientem? NOWOŚĆ

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

Pakiet umiejętności sprzedażowych przeznaczony dla osób początkujących w obszarze sprzedaży produktów bankowych: Doradców bankowości detalicznej i sektora biznesowego; konsultantów telefonicznych; Doradców kredytowych, inwestycyjnych oraz Ubezpieczeniowych, pracowników biur obsługi Klienta.

Wymagania:

Sprawny mikrofon oraz kamerka w komputerze / laptopie.

Korzyści:

Po zakończeniu szkolenia:
1. Uczestnicy będą umieli budować swoje wypowiedzi w oparciu o język korzyści, używając argumentów opartych na wiedzy o potrzebach Klientów. Będą umieli odnosić się do nich na dwóch poziomach - merytorycznym (co?) oraz emocjonalnym (z jakiego powodu?).
2. Uczestnicy poznają kluczowe przyczyny powstawania obiekcji, które powodują u Klienta założenie tzw. ‘emocjonalnej gardy’, utrudniającej zamknięcie sprzedaży.
Uczestnicy zmienią postrzeganie obiekcji – z przeszkody na korzyść i zaczną traktować obiekcje jako naturalny element procesu sprzedaży. Wdrożą w swój warsztat umiejętności model zarządzania obiekcjami, w którym
Klient zdejmuje ww. gardę, a Doradca – zamiast przekonywać Klienta na siłę - pomaga mu przekonać się do oferty.
3. Uczestnicy poznają kluczowe aspekty związane z efektywnym zamykaniem sprzedaży. Dowiedzą się, które elementy całego spotkania sprzedażowego wpływają na pozytywny jego koniec i w jaki sposób. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest tzw. ‘próbne zamknięcie’ oraz poznają przykłady pytań zamykających sprzedaż. Nauczą się dostrzegać sygnały zakupu i reagować na nie adekwatnie. Nabiorą przekonania, że ‘nie’ Klienta nie kończy sprzedaży czy relacji z nim.

Metodyka:

Szkolenie interaktywne prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3x 90 min.

Program:

1. Stosowanie języka korzyści w sprzedaży produktów bankowych.
- struktura języka korzyści i jego składowe elementy (wersja rozbudowana i uproszczona),
- jak i co mówić o produkcie / usłudze, aby skutecznie pozyskiwać uwagę Klientów?
- właściwy dobór argumentów sprzedażowych i sposób ich prezentowania w rozmowie,
- „mniej znaczy więcej” – czyli sposób na osiąganie rezultatów przy optymalnym nakładzie pracy,
- w jaki sposób poznać priorytety Klienta i użyć w prezentacji produktu /usługi?
2. Zarządzanie obiekcjami klienta
- przyczyny powstawania obiekcji – po stronie produktu, Doradcy oraz Klienta,
- w jaki sposób Doradcy podchodzą do obiekcji Klienta i czemu traktują je jak przeszkodę / problem?
- korzyści z faktu, że Klient wypowiedział obiekcję – czyli z jakiego powodu warto polubić obiekcje?
- istota znajomości potrzeb Klienta w pracy z jego obiekcjami
- nie przekonuj nikogo na siłę, a pomóż mu przekonać się do oferty,
- model zarządzania obiekcjami, który zdejmuje ‘emocjonalną gardę’ u Klienta.
3. Efektywne zamykanie sprzedaży
- które elementy spotkania wpływają w największym stopniu na efektywność zamknięcia sprzedaży?
- próbne zamknięcie sprzedaży -jakie sygnały wysyła nam Klient i co możesz z tym zrobić?
- przykłady pytań oraz sytuacji kreowanych przez Doradcę w ramach próbnego zamknięcia,
- zarządzanie ciszą podczas zamknięcia sprzedaży,
- „sprzedaż zaczyna się od nie” – jak podjąć dialog z Klientem, który wydaje się być nieugięty,
- „nie” Klienta oznacza najczęściej: „nie teraz”,
- techniki negocjacji, które mają zastosowanie przy zamykaniu sprzedaży,
- uniwersalne pytanie na zamknięcie sprzedaży dowolnego produktu / usługi,
- czy wiesz, z jakiego powodu Twój Klient kupił od Ciebie i dlaczego inny odmówił? Dowiedz się!

  • Miejsce szkolenia:
  • Data rozpoczęcia: 10.05.2024 09:00
  • Data zakończenia: 10.05.2024
  • Cena podstawowa:
  • Cena: 299.00 zł/os.
  • Warunki uczestnictwa
  • Formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Dane dotyczące sesji

Temat sesji: Przygotuj się do sprzedaży - Jak skutecznie poprowadzić rozmowę z klientem? NOWOŚĆ

Data: 10.05.2024

Dane zamawiającego

Nocleg

Obiad

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia
Nocleg

Obiad

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×