Zapraszamy do kontaktu z doradcami BODiE, którzy na podstawie analizy Państwa potrzeb przygotują indywidualną ofertę na realizację działań wspierających proces wdrażania Standardów Jakości Obsługi w Państwa Banku.
Koordynator dedykowany do realizacji projektu:
Katarzyna Stempel | Koordynator ds. szkoleń
M.: +48 600 450 122
E.: sesje@bodie.pl
Konsultacje z Zarządem Banku Spółdzielczego w zakresie wdrażania Standardów Jakości Obsługi SGB wypracowanych przez Bank Zrzeszający i Banki Spółdzielcze lub modyfikacja obowiązujących w Banku Spółdzielczym Standardów.
Usystematyzowanie wiedzy przez Pracowników Banku Spółdzielczego w zakresie obowiązujących Standardów Obsługi Klienta. Realizacja przez Pracowników Banku Spółdzielczego ćwiczeń opracowanych na podstawie codziennych sytuacji sprzedażowych.
Obserwacja i wnioski dotyczące poziomu stosowania Standardów Jakości Obsługi SGB przez pracowników Banku Spółdzielczego. Informacja dla Zarządu Banku Spółdzielczego o najmocniejszych i najsłabszych elementach obsługi Klienta ustalenie dalszych działań w zakresie ich poprawy.
Wsparcie pracowników Banku Spółdzielczego w praktycznym stosowaniu standardów podczas codziennej pracy. Doskonalenie umiejętności pracowników Banku Spółdzielczego w zakresie stosowania Standardów Jakości Obsługi.
Ocena poziomu stosowania Standardów Jakości Obsługi SGB pracowników Banku Spółdzielczego realizowana najwcześniej w terminie 6 miesięcy od zakończenia pierwszego badania. Diagnoza elementów obsługi klienta, które wymagają szczególnej uwagi i dalszego doskonalenia konsultacje  z Zarządem Banku Spółdzielczego.
This is my second paragraph.
×