Projekt szkoleniowy realizowany na terenie województwa kujawsko-pomorskiego od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Wartość projektu wynosiła 703 597,38 zł, z czego 80,05% stanowiła przyznana dotacja w kwocie 563 226,05 zł. Uczestnicy szkoleń zobowiązani byli wnieść wkład własny w wysokości 140 371,33 zł w formie mieszanej, tj. z tytułu wynagrodzeń uczestników za faktyczny czas uczestnictwa w szkoleniach oraz w formie pieniężnej.
Głównym celem projektu był wzrost konkurencyjności 12 BS poprzez podniesienie kwalifikacji i rozwój potencjału adaptacyjnego 267 uczestników szkoleń w celu poprawy jakości usług, efektywności zawodowej oraz dostosowania kwalifikacji do potrzeb i wymogów nowoczesnej bankowości.
W projekcie wzięło udział 12 małych i średnich banków spółdzielczych z terenu woj. kujawsko-pomorskiego:
Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie
Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu
Bank Spółdzielczy w Łasinie
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią
Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim
Bank Spółdzielczy w Więcborku
Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie
Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu
Bank Spółdzielczy w Radziejowie
Bank Spółdzielczy w Strzelnie
Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim
Bank Spółdzielczy w Lubrańcu.
Szkolenia
Sprzedaż Produktów bankowych – szkolenie dotyczące zagadnień sprzedaży produktów bankowych i profesjonalnej obsługi klienta; łącznie zrealizowano 30 godzin.
Skuteczny Przełożony – szkolenie dotyczące nowoczesnych koncepcji zarządzania i organizacji Banku oraz zarządzania równościowego; łącznie zrealizowano 46 godzin.
Studium zarządzania ryzkami bankowymi – szkolenie dotyczące tematyki zarządzania ryzykiem kredytowym, operacyjnym, płynności i stopy procentowej; łącznie zrealizowano 69 godzin.
Studium kredytowe – szkolenie dotyczące m.in. prawnych aspektów zawierania umów kredytowych i problematyki zabezpieczeń, oceny zdolności kredytowej rolnika i osoby fizycznej, oceny zdolności kredytowej małego przedsiębiorstwa, monitoringu i oceny ryzyka kredytowego; łącznie zrealizowano 68 godzin.
Multiumowa – zagadnienia związane z nowymi regulacjami, procesami obsługi klienta i wewnątrzbankowymi oraz prawnych aspektów ich wdrażania; łącznie zrealizowano 30 godzin.
218 osób / 267 uczestników
Kierownik projektu – Daria Wierzchowska
Specjalista ds. projektu – Halina Paraszczuk
This is my second paragraph.
×