Celem warsztatów zdalnych jest wzmocnienie zaangażowania pracowników Banku Spółdzielczego w prowadzenie rozmowy/ nawiązywanie kontaktu z Klientem w zdalnej formie, wypracowanie postawy otwartości na działania wymuszone przez nową rzeczywistość biznesową i pewności siebie w byciu profesjonalistą w tym zakresie.
Warsztaty zdalne lub w siedzibie Banku; prowadzone w interaktywnej formie – ćwiczenia, rozmowy, scenki.
Wymiar czasowy jednego warsztatu: 9:00–15:00 (możliwa realizacja w innych, dogodnych dla Państwa godzinach).
Proponowane warsztaty:
SZKOLENIE 1 – BUDOWANIE ZAUFANIA W KONTAKCIE ZDALNYM
Celem warsztatów zdalnych jest wzmocnienie zaangażowania pracowników Banku Spółdzielczego w prowadzenie rozmowy/ nawiązywanie kontaktu z Klientem w zdalnej formie, wypracowanie postawy otwartości na działania wymuszone przez nową rzeczywistość biznesową i pewności siebie w byciu profesjonalistą w tym zakresie.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE ZE SZKOLENIA DLA ORGANIZACJI I UCZESTNIKÓW:
KORZYŚCI:
1. Zarządzanie relacjami z Klientem Banku w czasach kryzysu:
2. Dbałość o bezpieczeństwo Klienta w trudnej rzeczywistości:
3. Profesjonalizm w pracy zdalnej budowaniem przewagi wobec konkurencji:
4. Podsumowanie – czy praca „na odległość” zbliża?
SZKOLENIE 2 – PŁATNOŚCI MOBILNE W CZASIE KRYZYSU
Celem warsztatu jest zmiana postawy pracowników Banku Spółdzielczego na proaktywną w zakresie prowadzenia rozmowy z Klientem dotyczącej nowości technologicznych tj. SGB Mobile i płatności mobilne. Uczestnik rozwinie kompetencje pozwalające na budowanie z Klientem Banku relacji opartych na rzetelnym doradztwie, w tym:
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
DLA ORGANIZACJI:
PROGRAM WARSZTATU:
1. Aktywność sprzedażowa pracownika BS:
2. Zainteresowanie Klienta korzystaniem z nowości technologicznych:
3. Domknięcie rozmowy:
SZKOLENIE 3 – SPRZEDAŻ DORADCZA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU BIZNESOWYM
Uczestnik rozwinie/ wzmocni kompetencje pozwalające na budowanie/ utrzymanie
profesjonalnych relacji z Klientem Banku w trudnej, kryzysowej rzeczywistości, w tym:
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE ZE SZKOLENIA DLA ORGANIZACJI I UCZESTNIKÓW:
PROGRAM:
1. Sprzedaż doradcza w czasach kryzysu
2. Wsparcie udzielane Klientowi w nowej rzeczywistości:
3. Zaangażowanie Doradcy w prezentację produktów i usług:
4. Podsumowanie – praca bez schematów.
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
This is my second paragraph.
×