RYZYKO OPERACYJNE, RYZYKO BRAKU ZGODNOŚCI, ANONIMOWE POWIADAMIANIE O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH
Uzyskanie przez uczestników informacji o zakresie wymagań związanych z zadaniamidotyczącymi ryzyka operacyjnego, ryzyka braku zgodności i anonimowegopowiadamiania o nieprawidłowościach na stanowiskach pracy.
Wskazanie problematycznych zdarzeń i zachowania, które może rodzić ryzyko.
Uzyskanie wiedzy o prawidłowym postępowaniu w zakresie ochrony informacji orazdanych osobowych.
RYZYKO OPERACYJNE, RYZYKO BRAKU ZGODNOŚCI, ANONIMOWE POWIADAMIANIE O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH
Program:
1. Ryzyko operacyjne:
2. Ryzyko braku zgodności:
3. Anonimowe powiadamianie o nieprawidłowościach:
RYZYKO OPERACYJNE – PODEJŚCIE PRAKTYCZNE DLAPRACOWNIKÓW BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
1. Cel zarządzania ryzykiem operacyjnym.
2. Rekomendacja M dotycząca zarządzania ryzykiem operacyjnym:
3. Dokumentacja w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym:
4. Etap identyfikacji zdarzeń ryzyka operacyjnego:
5. Zasady ustalania mierników KRI i ich monitorowanie.
6. Samoocena ryzyka operacyjnego.
7. Wzorcowy raport z obszaru zarządzania ryzykiem operacyjnym.
8. Główne zalecenia pokontrolne w obszarze ryzyka operacyjnego.
9. Błędy podczas rejestrowania zdarzeń i przygotowania samooceny ryzyka, których należyunikać.
10. Rola Zarządu i Rady nadzorczej w procesie zarządzania i nadzorowania obszaruzarządzania ryzykiem operacyjnym.
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
This is my second paragraph.
×