Wszyscy pracownicy Banku którzy co 2 lata powinni odświeżać szkolenia z tego zakresu.
Uczestnicy przypomną umiejętności samodzielnego rozpoznawania procederu prania pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz sposoby rozwiązywania problemów z tym związanych.
Spełnienie oczekiwań UKNF – który na ostatnim szkoleniu CEDUR podkreślał konieczność odnawiania szkoleń z zakresu ppp i ft przynajmniej raz na dwa lata.
Ograniczenia ryzyka otrzymania wysokich kar finansowych i innych przewidzianych ustawą nakładanych przez organy nadzorcze.
Pracownicy zminimalizują ryzyko wykorzystania Banku w procederze prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, co przyczyni się do ochrony reputacji i wizerunku Banku.
Obowiązki ustawowe będą pracownikom znane i prawidłowo realizowane, co uchroni kierujących Bankiem przed zarzutem braku staranności w realizacji obowiązkowych szkoleń, który to brak również zagrożony jest karą finansową.
1. Przypomnienie pojęć prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, technik i metod pp i ft.
2. Przypomnienie schematu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w Polsce.
3. Podstawy prawne obowiązujące Banki w przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
4. Omówienie obowiązków Banku w świetle ustawy o ppp i ft:
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
This is my second paragraph.
×