Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

Opis:

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie.

W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.

Więcej o autorze: www.grzegorzmarciniak.pl

Informacje dodatkowe:

Koszt wysyłki książki opłaca zamawiający.
Do publikacji drukowanych lub elektronicznych doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 5%.

Publikacja dostępna jest również jako ebook (PDF) w cenie 26 zł netto.
Cena 1 rozdziału ebooka: 1,95 zł netto. W cenie zawarte są: okładka, spis treści, rozdział, materiały dodatkowe: przypisy, słownik pojęć.

DRUK:

Osoby fizyczne: Na wskazany w zamówieniu mail przesyłamy pro formę z 2-dniowym terminem realizacji. Przesyłka zostanie nadana po przesłaniu potwierdzenia zapłaty.

Koszty przesyłek 
– dostawca Poczta polska:
1–8 egz., gab M, 5 zł netto
9–11 egz., gab. L, 8 zł netto
Przesyłki możemy nadawać codziennie do 14.00.

– dostawca DHL:
1–7 egz., jako koperta do 1 kg, 20 zł netto
pow. 8 egz., paczka 1–2 kg, 21 zł netto
Przesyłki możemy nadawać codziennie do 14.00.

powrót do listy produktów
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×