Periodyk dedykowany środowisku Banków Spółdzielczych. Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży.
W tym numerze, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować
w budowanie marki i co kryje się za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?
Mamy nadzieję, że prezentowane rozwiązania okażą się inspirujące w codziennej pracy.
Odbiór poczty przez Pocztę polską w BODiE jest w środy o godz. 13.00.
Jeden egzemplarz nadajemy jako gab. L. Koszt to 7 zł netto.
Większe realizacje: nadawane są firmami kurierskimi takimi jak Inpost czy DHL.
*
BANK SPÓŁDZIELCZY
Adres Redakcji: ul. Mielżyńskiego 20, 61-725 Poznań, M.: +48 505 459 471,
E.: redakcjabs@bodie.pl
Reklama: M.: +48 505 459 471,
E.: reklama@bodie.pl
Wydawca:
Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
ul. Mielżyńskiego 20, 61-725 Poznań, M.: +48 505 459 471, F.: 61 42 37 107, E.: wydawnictwo@bodie.pl
Na zlecenie SGB-Banku SA
Redakcja nie zwraca materiałów nie zamówionych. Zastrzega sobie prawo do redakcyjnego opracowania tekstów, skracania oraz zmiany tytułów. Rozpowszechnianie materiałów redakcyjnych w formie papierowej i elektronicznej bez zgody Wydawcy zabronione.
This is my second paragraph.
×