Pracownicy Banku Spółdzielczego.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników zajmujących się obsługą Klienta w zakresie produktów kredytowych Banku. Od uczestników wymagana jest znajomość oferty Banku w obszarze omawianych produktów.
Celem szkolenia jest wzmocnienie zaangażowania pracowników Banku Spółdzielczego w inicjowanie i nawiązywanie kontaktu oraz prowadzenie rozmowy z Klientem w zakresie oferty kredytowej Banku, wypracowanie postawy otwartości na działania wymuszone przez nową rzeczywistość biznesową i pewności siebie w byciu profesjonalistą w tym zakresie.
1. Aktywność sprzedażowa pracownika BS:
2. Kreowanie wizerunku zewnętrznego:
3.Budowanie interakcji z Klientem – organizacja i prowadzenie spotkania:
4. Cele spotkania z Klientem – kontakt bezpośredni:
5. Kontynuowanie działań sprzedażowych w przypadku braku możliwości bezpośredniego kontaktu z Klientem:
6. Zaangażowanie pracownika Banku jako podstawa utrzymania/ pozyskania Klienta:
7. Podsumowanie – elastyczność a schematy.
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
This is my second paragraph.
×