Doradcy i pracownicy obsługi klienta banku.
Bezpośredni kontakt z klientem.
Pomożemy Ci nawiązać trwałe relacje z klientami banku i poznać bogate możliwości sprzedażowe. Spotkaj się z ludźmi o podobnym profilu stanowiska, wymień się doświadczeniem i skorzystaj z bezpośredniego kontaktu z trenerem.
Trzy moduły szkoleniowe prowadzone stacjonarnie i/lub on-line.
Metody i narzędzia: ćwiczenia indywidualne (praca z zeszytem ćwiczeń) oraz zadania zespołowe, dyskusje moderowane oraz interaktywne mini-wykłady.
Dla szkoleń organizowanych w siedzibie banku cena jest ustalana indywidualnie na zlecenie.
Cz. 1 "Myśl pytaniami!" - budowanie długofalowej relacji z Klientem na etapie badania potrzeb
Cz. 2 Stosowanie języka korzyści w sprzedaży produktów bankowych: rachunki, karty, bankowość mobilna
Cz. 3 Radzenie sobie z wymagającym („trudnym”, agresywnym) Klientem
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
* Pakiet szkoleń JESTEM NOWY! – Warunki techniczne
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
This is my second paragraph.
×