Menedżerowie pragnący rozwijać kompetencje liderskie sprzyjające wzrostowi efektywności i zaangażowania w realizację celów biznesowych.
Dzisiejszy świat biznesu jest nacechowany szybkimi zmianami, nowymi wyzwaniami i zadaniami pełnymi złożonych i niejednoznacznych zagadnień. Środowisko biznesowe jest mocno zróżnicowane – pracujemy z osobami z długim stażem pracy i doświadczeniem oraz z osobami młodymi rozpoczynającymi życie zawodowe.
W takich okolicznościach Menedżerowie potrzebują zestawu kluczowych kompetencji (zarządzanie, liderowanie) oraz zestawu konkretnych narzędzi, które pomogą w codziennych aktywnościach, dostarczą praktycznych rozwiązań i w rezultacie przyniosą korzyści z ich zastosowania.
Zajęcia w ramach projektu są zorientowane na maksymalne wykorzystanie osobistego potencjału w trakcie nabywania nowych umiejętności.
Schemat uczenia się i nabywania umiejętności podczas zajęć oraz dzielenia się wiedzą z innymi:
Przed zajęciami:
W trakcie:
Po zajęciach:
I. Od managera do lidera - transformacja zarządzającego – 2 dni
II. Modele zarządzania – zwiększające efektywność i zaangażowanie – 2 dni
III. Komunikacja zmiany – zarządzanie zmianą – 2 dni
IV. Budowanie siły zespołu – wspieranie i rozwój różnorodnych zespołów – 2 dni
V. Warsztaty rozwojowe metodą action learning – 1 dzień.
Szczegóły organizacyjne – ramy czasowe
Godziny szkoleń ustalane są indywidualnie, przez zamawiającego.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą.
Zasady odpłatności
Cena szkolenia kalkulowana jest indywidualnie i jest uzależniona od liczby uczestników szkolenia oraz lokalizacji szkolenia.
Odpłatność za szkolenie obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dostosowanego do potrzeb Banku, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, koszt wynagrodzenia, przejazdu i noclegu wykładowcy.
This is my second paragraph.
×