Wsparcie Sprzedaży
Oferujemy Państwu możliwość indywidualnego doboru programu wsparcia sprzedaży, dostosowanego do warunków i realiów, w jakich bank funkcjonuje. Proponujemy trzy programy dostosowane do poziomu zapotrzebowania Banku Spółdzielczego. Są to:
Jak w 5 krokach wdrożyć Standardy Jakości Obsługi w Banku Spółdzielczym?
Program dla „debiutantów”, w którym wspieramy Państwa bank w procesie wdrażania Standardów Jakości Obsługi, oferujemy narzędzia od zapoznania ze standardami, poprzez ich wprowadzenie po kontrolę i nadzór.
Postaw na sprzedaż!
Program, który zawiera trzy niezależne pakiety szkoleń sprzedażowych, wpisujących się w proces rozwojowy każdego pracownika obsługi klienta. Każdy pakiet prowadzi przez meandry sprzedaży w zależności od posiadanych kompetencji, również dla kierowników zespołów sprzedaży.
Poznaj swojego klienta!
Zaawansowany program dla „wyjadaczy” sprzedaży. Bazuje na teorii stylów poznawczych a pokazuje jak zbudować skuteczną strategię obsługi klienta z jednej strony oraz jak myśleć o proaktywnej sprzedaży z drugiej strony.
Każdy z programów oferuje możliwość dowolnego zestawiania poszczególnych elementów, każdy z elementów oferty można również zastosować osobno.